Lördag kväll

En vecka då jag varit otroligt trött. Trött på måndagen när jag kom hem vid halv nio.
Trött på tisdagen, så jag funderade på att skippa cirkelträningen pga. snuva. Men jag gick dit, skulle ta det lugnt. Och som vanligt piggnade jag till under passet. På onsdagen sov jag på hotell efter jobbet och tog även då ett gympass. På torsdag och fredag kvällar var jag så otroligt trött att jag inte orkade något alls. I dag jobbade jag sisådär 4-5 timmar med nästa veckas lektioner och nu är jag helt slut. Och uppsatserna är fortfarande okorrigerade. Undra på att man har migränkänningar.
Herr Nizzan tycker att vi borde byta lakan i sängarna. Lärde de sig inget i armén? Det där med att byta lakan tycks vara svårt. Det har hänt att lakanen förflyttat sig från sängen till tvättkorgen, men att det sedan inte finns några rena lakan på min sida. Måste kanske höra mig för till Drakan om de förbättrat utbildningen där tills det är sönernas tur. Jag menar: om jag tycker att lakanen behöver bytas, så byter jag åt oss båda. Och nu har han ju faktiskt rätt. De behöver bytas. Det är bara det att jag för tillfället är en j**la elak kärring. Får hoppas jag har familjen Nizzan kvar efter den här jobbiga jobbperioden.

För att inga feminister ska få spader, kan jag dock meddela att herrarna dammsög huset i dag medan jag jobbade. Dock efter påtryckningar från fru Nizzans sida.
Nu ska fru Nizzan dock se till att få sängkläderna bytta. Det är ju snart sovdags.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider