Snöstorm

Hu, så det stormar och snöar ute.
I går kväll var vi på Purmorevyn. Jag var helt nöjd med den, men den var bättre efter pausen. Före pausen var det mera krystade skratt som undslapp mig.

I morse när jag vaknade, mådde jag inte särskilt bra. Jag trodde först att jag skulle få maginfluensa, men jag har kunnat äta normalt. Däremot är jag ganska trött, så jag struntade i att gå på gym. Det känns inte bra, jag skulle ha velat ta ett ordentligt pass. Men, hälsan framför allt. I stället försöker jag jobba litet.

Efter det blev det snöskottning och besök hos föräldrarna, så dagen var inte helt bortkastad.

Kommentarer

  1. Ja, usch va´d det stormat!
    Här har vi haft det lugnt idag. J har varit till kyrkan o så ha mest vilat o sett på tv. Har sista dagen sjukledigt. I nästa vecka semester. Hade ju sjukledigt i december då vi hade semester så jag ta ut nu då. PÅ onsdag ska jag till Vasa reumatologen. Ska vara där kl 13. Hoppas på att M kommer med...kanhända fortsatt sjukledigt tror jag..vi får se vad hon säger då...
    HA en bra forts på söndagen!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon på dej!
    Hoppas att ni har det bra.
    Blir inte av att komma o hälsa på , Mamma o brorsan kommer idag . Kommer en annan gång:)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider