Fredag kväll

Började dagen med att vattenlöpa en halv timme. Det var rätt skönt, med tanke på att jag inte motionerat ordentligt sedan i tisdags. Sov i Vasa natten till torsdag och då var jag så trött och kände mig flunsig att jag inte orkade gå på gym.
Just nu mår jag nästan illa, jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Det har jag inte tid med, jag har lektioner att förbereda, jag ska läsa texten i kyrkan på söndag, jag ska till frissan i morgon..... Almanackan är fylld, så det finns inte utrymme för spysjukor eller flunsor.....detta skrivet med ironi.

Jag har blivit tjockare igen, vilket stör mig. Jag har motionerat mera än på länge, men har slarvat med maten.Det blir alltså ytterligare en utmaning dessa stressiga kommande 4 månader.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider