50 år

Så är då den fruktade dagen undanstökad.... Dagen D tillbringade jag och maken på ett gym i grannstaden, sedan en liten runda till andra grannstaden, sedan skulle sönerna hämtas från frissan och slutligen åkte vi till Hästöskatan för att äta tillsammans med mina föräldrar. Stället är superbra! Jag lyckades inte ladda upp mina mobilfoton till denna dator, men matens upplägg och smak var mycket bra, likaså servicen. Det enda som misslyckades var vädret. Jag tror det regnade 30-40 mm detta dygn.

På fredag kväll hade jag bjudit mina bästa väninnor från skoltiden (de är två) och deras respektive. På lördagen kom några grannar och en familj vi annars umgås med. I dag, när jag inte egentligen väntat mig något förutom svärmor och svåger och så två familjer som var inne med blommor tidigare i veckan dök ytterligare två familjer upp. Det har varit riktigt trevligt. Jag skulle ju inte fira, men jag gillar det bättre så här. Hann prata med folk också.

Kommentarer

  1. Hejsan,
    Tack för kaffe och dopp! Det blev ju en riktig trevlig eftermiddag och som du sa du hann ju bra prata och faktiskt sätta dej ner och dricka kaffe med dina gäster. Nu ska vi satsa på en länk-bastu-matkväll hos oss här i höst :)
    Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider