Trött och sur

Jag får inte fara på länk, för jag är sträv i halsen. Har kollat på nätet, majoriteten av alla inlägg i olika diskussionsforum och artiklar säger att man hålls inne och vilar när man känner sig förkyld. Så nu sitter jag alltså här och känner mig vissen. Skulle säkert inte alls ha mått dåligt av en lugn promenad på 2 km.

MEN var på en långpromenad med en väninna igår. Oj, vad roligt det var att prata. Någon pulshöjare var det inte, men vi gick över en och en halv timme. Och det var sällskapet som räknades.

Kvällens Robinson missar jag. Av trailern att döma skulle det bli nakna män att se på. Har det inte gått litet för långt med en såpa som ändå sänds på familjevänlig sändningstid? Finns det inga gränser för vad man utsätter folk för och vad de går med på att utsättas för? Ok, man är med frivilligt, men kunde inte produktionen ha någon form av stolthet? Inte för att nakenhet i sig är så hemsk, men litet integritet bör man väl få ha, även om man är med i en dokusåpa. Eller tänker jag fel??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider