Fredag vecka 2

Det var regnigt och kyligt i två dagar. Städade köksskåp och lite annat, så idag när det var fint väder behövde jag inte fundera på städning. Igår var jag och såg på Esse run. Idag var det alltså ca 20 grader och jag var och handlade med mamma och så var vi och såg på Arabia-serviser som marthorna ställde ut. Annars har vi hållit på med trädgårdsarbete idag. Klippt gräs. Trimmat, ja det gjorde Nizze 2. Undersergeant Nizze 1 är på kommendering i Vasa och är sur för att de inte fick kvällspermis. Der ska delta i marinens årsdag i morgon. Vi har tänkt åka dit, så vi missar den traditionsenliga hantverkarmarknaden. Få se om jag hinner till lff:s sommarfest i Esse i år...och få se om jag hinner träffa mina goda vänner. De var barnvakter ikväll, så det blev inte idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider