OS

Olympiska spelen har jag glömt att kommentera. Bravo, Pia Sundstedt! Jag beundrar dig så! Din målmedvetenhet är beundransvärd. Dessutom träffade jag Pia för många år sedan, när vi alla trodde att hon avslutat sin karriär. Jag tyckte om hennes personlighet. Inga divalater där, inte. En ärlig, uppriktig och sympatisk människa - det var så jag uppfattade henne. Jag skulle ha unnat henne en medalj. Men den kommer säkert i mountainbike.

Keskisalo gjorde det jag inte vågade hoppas på - gick till final. Hyvä Jukka!

Kommentarer

  1. Sv; jo, nog var det mej du mötte i morse :) Jag hade varit till läkaren....
    C klarade nog teoriprovet igår :)

    Vi ska inte vara skaffare ikväll, jag har sån värk..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider