Ledig kväll!

Äntligen en ledig kväll. Det känns som om jag skulle ha arbetat sedan tisdag morgon. Och det har jag faktiskt också.  Blev 11-12 timmars dagar både tisdag och onsdag. I dag blev det en rätt normal dag. Ännu i morgon har jag ett tidigt undervisningspass, sedan hoppas jag hinna reda upp allt jag borde ha gjort helst förra veckan. Men ännu några veckor ser fullspikade ut. Borde hinna jobba litet hemma också, men det får vara till lördag eller söndag. Nu måste jag vila. Gå ut på en promenad och hälsa på mamma. Samt garnera Runebergstårtorna. Nizze 1 konstaterade att de inte hade fått några Runebergstårtor, eftersom fru Nizzan behagat vara borta både tisdag och onsdag kväll. Så: fru Nizzan tillverkar Hilkka Uusivirtas Runebergstårtor sådär hastigt.

Men nu måste jag promenera. Eller skida. Motionen har blivit lidande!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider