Semesterdag

Det har sina fördelar att vara litet sjuk på semestern. Var och deklarerade till bokföringsbyrån i morse, i övrigt har jag inte gjort så mycket. Sorterat kläder  och kvitton och lagat mat och sett på TV. Det var det.  Allt som motion och storstädning, som jag annars hade på programmet, kan jag glömma. Vädret är underbart, solpanelerna ute på gården värmer vatten... Kanske jag borde gå ut i alla fall. Under förutsättning att magen håller. Ryggen är något bättre i dag, så det är kanske bra med litet ledighet.  Men visst känns det litet surt att inte vara kurant när man äntligen är ledig. MEN jag tror ju att kroppen visste att jag är stressad och helt enkelt såg till att jag måste vila.

Kommentarer

  1. Nåja, A har inte nån feber idag. Men jag känner mej allmänt hängig ;( Tog en sväng ti Kokkola med ungdomarna. Kom hem nyss...jobbigt värre, men som tur är så körde ju C :)

    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider