En vecka kvar

Så är det fredag igen. Vilken hetta det var i går! Simmade två gånger, när jag knappt brukar komma mig iväg en enda gång per sommar... Simningen fick ersätta promenaden. Därtill använde vi sommarens hetaste dag till att flytta ner yngre sonen i eget rum. Dagens projekt är att flytta ner äldre sonen och att vi ska flytta upp till deras gamla rum (som är STORT). Småsaker som att flytta kläder och fundera på fördelningen av klädskåp tar vi senare. Flyttningen betyder att jag inte har något arbetsrum, vilket betyder att jag inte ska jobba hemma. Vilket åskväder i morse, förresten. Läste att det varit riktigt besvärligt i Karleby.

De våra klarar sig inte riktigt bra i EM. Dock tycker jag Jonathan Åstrand kan vara riktigt nöjd. Och Halvari i 10-kampen överträffade ju sig själv i flera grenar. Synd att han missade i slutet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider