Jakobs dagar och sista semesterdagarna

Sitter här och konstaterar att jag mist all den "geist" jag hade när semestern började. I år har jag inte ens lyckats storstäda huset. Fönstren borde tvättas igen, jag har inte ens bytt gardiner denna sommar och har ingen lust att göra det. På något sätt känns sommaren slut när Jakobs dagar är över. Inte för att jag besökte dagarna överdrivet mycket. Hörde på Fredrik Furu och NIna Lassander på onsdag kväll, på fredagen var det Peeråsätsi och på lördagen gammaldags torg. Just nu har jag inte gjort något alls. tidigare i dag bakade jag semlor, sedan tog vi en simtur och så lagade vi hamburgare. Har klippt litet gräs, fastän det jobbet hör till grabbarna. Favoritsåpan Beverly Hills har jag unnat mig att se på i dag och så EM i friidrott, förstås. Nu ska jag ut och motionera litet, först promenad och sedan får jag se om jag klipper litet mera gräs.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider