Min egen lilla dator

Och så har käre maken äntligen hittat laddningssladden till min nätbok, så nu slipper jag använda makens Mac eller sönernas fasta dator. Hurra! För med den här lyckas jag ladda upp bilder till bloggen. Det tog skruv när jag hotade ta med Mac på nästa arbetsresa.....Fast å andra sidan kan man fråga sig om man måste vara nätansluten 7 dagar i veckan.

Försökte mig på en länk ikväll, 3,4 km. Misstänker att jag har slemsäcksinflammation och så snuva så det var inte så vettigt. Men jag måste ut. Och jag hade ingen fart på. 10 minuter per km är promenadtakt. Till mitt försvar kan sägas att jag hade två hundar med, som behövde stanna rätt ofta... Skyll på dem, säger ni. Och ja, jag skyller på hundarna, snuvan och min sjuka höft.:D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider