Semestervecka 3 inledd

Gårdagen tillbringade jag verkligen på semestervis. Kvällen före tog vi en tur till Larsmo, och kaffet hade sina följder. Sov dåligt på natten, somnade ungefär samtidigt med tonåringarna, där vid halv fyra, kanske. Sov alltså LÄNGE. Strök lite kläder, men i övrigt var det inget utom de obligatoriska hushållssysslorna. Sov en stund på eftermiddagen och blev litet piggare. Så pass pigg att jag orkade ta en långsam promenad. Trodde jag höll på att bli förkyld, så jag sprang inte. Nu har inget ändrats i hälsotillståndet, så kanske jag springer i dag.

I dag är det mulet, småkallt och småregnar. Var just med mamma till byn och tillreder dagens lunch.  Nizze 1 skulle också ha morgonkaffe... så det dricker han nu.

Temat för resterande tre semesterveckor får bli att göra så lite som möjligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider