Söndag

Dagarna går i rasande fart. Det här är näst sista helt lediga söndagen på semestern. I fredags var jag och handlade med mamma, var till gravgården, hälsade på en släkting på sjukhuset och städade lite. Den kvällens joggingrunda blev 7,3 km. Vi fick sedan besök av en permispojke från Dragsvik. I går hade vi inte så mycket program. Jag testade två recept på vinbärspajer. Tyckte dock de blev litet försura. Kanske det är så att bären inte är riktigt färdiga ännu. På kvällen var vi på sightseeing i regionen, men det var inte så livat. Det var trevligare att se Dirty Harry...

I dag tog jag en länk på 7,6 km. Dvs. Jag borde orka Jakob åttan, men tror jag avstår. I dag har vi haft besök av två bekanta familjer med barn. Det är alltid roligt att  träffa dem och roligt att leka farmor..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider