Jag har tråååkigt

Det torde vara samma sak varje år den här tiden. Sista semesterveckan och jag har full panik. Jag har inte storstädat och jag har inte tvättat fönstren och jag har inte rensat sönernas klädskåp osv. I kväll är jag helt enkelt uttröttad utan att ha gjort något vettigt. Var ute på en länk i morse, 40 minuter. Det blev alltså mera promenad än intervallträning. Nu är det svalare, så nu skulle jag ha kunnat ta den där länken i stället. Men i kväll vill jag inte. Och dessutom gick en del andra saker fel i dag. Skulle jag åtminstone vara utvilad, men se det är jag inte heller. Suck. Undrar om någon har någon universalmedicin när man känner sig så här. Och nej, jag tänker inte gå i herr Nizzes barskåp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider