Måndag

I går kväll hälsade vi på en grannfamilj och satt ute hela kvällen, underbart skönt! Äntligen sommar. Morgonen i går var däremot mindre trevlig, det åskade och blixtrade. I dag på förmiddagen var jag ute och sprang - skulle intervallträna - men det blev en blandning av löpning och promenad i 40 minuter, det var så fuktigt ute. Svetten rann... alla mina kläder var genomblöta fastän jag inte hade någon hög fart på.

Just nu har jag satt igång kaffebryggaren för att eventuellt locka upp sonen. Jag trodde han gått och lagt sig i tid i går... På natten tyckte jag mig höra åskan och drog ur rootern till datorn samt TV:n. Då hörde jag plötsligt ilskna steg - det var Nizze 1 som skulle gå och lägga sig, typ halv tre på natten. När inte datorn fungerar, då går man och lägger sig... Måste tydligen leka att det åskar varje natt härefter. Det är ju bara två veckor till skolstarten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Utvärdering av YAZIO-appen

Bra ursäkter?

Semester i covid-19-tider